Vragen? bel : 030 - 877 24 99    of mail naar : hallo@in-sights.nl

Online adverteren

Online adverteren is de kickstart voor je website

Door online te adverteren haal je snel relevante bezoekers naar je website. Met gerichte campagnes bepaal je zelf wanneer en waarop je gevonden wordt. Door specifieke zoektermen of segmenten in te stellen weet je zeker dat je bezoeker daadwerkelijk naar jouw product of dienst op zoek is. De resultaten zijn perfect meetbaar, je weet dus wat je online advertenties opleveren en kunt uitvoerig testen om ze beter te maken.

Google AdWords adverteren

Door middel van Google AdWords worden je advertenties getoond boven en naast de zoekresultaten van Google. Je stelt zelf de zoekwoorden of zoekwoordcombinaties in en bepaalt dus zelf wanneer je advertentie getoond wordt. Ook wat je wilt besteden aan online adverteren met Google AdWords bepaal je helemaal zelf. Je houdt de kosten in de hand en hebt door Google AdWords inzicht in het aantal kliks en de kosten van je advertenties. Online wordt alles bijgehouden en weet je precies hoe je campagne het doet.

Facebook adverteren

Dankzij de vele gegevens die de gebruikers delen, kun je op Facebook heel gericht adverteren. Je advertenties worden getoond aan Facebookgebruikers die voldoen aan jouw critereria. Denk hierbij aan geslacht, leeftijd, locatie en zelfs interesses. Je kan advertenties inzetten om likes te verzamelen, mensen naar je bedrijfspagina te leiden en zelfs je website. Een Facebook campagne is erg interessant als je een heel specifieke doelgroep wilt bereiken. Uiteraard kun je je advertenties ook richten op grotere groepen mensen.

LinkedIn adverteren

LinkedIn is een sociaal netwerk gericht op de zakenwereld waarop je ook kunt adverteren. Naast vertoningen op basis van interesse of demografische factoren, kun je op LinkedIn ook adverteren zodat degene die klikt een bericht ontvangt. Daarin vraag je de ontvanger automatisch om toestemming om contact met hem of haar op te nemen. Ook bij LinkedIn krijg je uitvoerige statistieken, zodat je een helder inzicht hebt van de resultaten van je advertenties op LinkedIn.

Geïnteresseerd?

Vul het contactformulier in voor meer informatie.